Persoane interesate

miercuri, 26 decembrie 2012

Surprize....surprize!!!!




Hello,



       În primul rând vreau să vă urez un Crăciun fericit în continuare şi sper că Moş Crăciun v-a adus ceea ce v-aţi dorit!!!!  Anul acesta, din păcate nu am reuşit să mă bucur pe deplin de magia Crăciunului deoarece am fost la muncă dar vă spun că am aşteptat cu nerăbdare să văd ce-mi va pune Moş Crăciun sub brăduţ.
      Luna Decembrie este cea mai frumoasă lună din an deoarece e luna cadourilor şi a surprizelor. Eu sunt o  fană înrăită a cadourilor şi în special a cadourilor- surpriză deoarece eu consider că frumuseţea unui cadou reuşit constă tocmai în elementul surpriză.
     De-a lungul timpului am primit multe cadouri dar cea mai frumoasă surpriză  a venit din partea iubitului meu care în vara acestui an a cumpărat 2 bilete pentru un sejur de 6 zile la Marea Neagră. A fost o vacanţă foarte frumoasă şi gestul său m-a surprins într-un mod foarte plăcut!!!


               Acum câteva zile cei de la Dacic Cool m-au anunţat că-mi vor trimite o Trăistuţă Fermecată....am ridicat coletul de la poştă şi am găsit următoarea surpriză:

  Este vorba despre un nou concept lansat de ei şi pe care-l consider foarte util mai ales dacă îţi doreşti să faci o surpriză plăcută unei persoane dragi ţie sau chiar ţie personal.

  În această trăistuţă am găsit următoarele produse:

  Vă mărturisesc că am fost extrem de bucuroasă la vederea produselor deoarece fac parte din categoria celor utilizate frecvent de către mine şi  care-mi sunt foarte dragi deoarece îmi sunt foarte utile.

  Având în vedere că este luna cadourilor m-am gândit să împart câteva dintre produsele primite cu persoanele dragi mie , aşa că le-am făcut câte o surpriză plăcută mamei mele oferindu-i crema de mâini şi mamei iubitului meu oferindu-i gelul contur pentru ochi. Această minunată trăistuţă şi-a găsit foarte repede un loc special sub brăduţul de crăciun.



     Mulţumesc din suflet pe această cale echipei Dacic Cool că a reuşit să facă o surpriză plăcută nu numai unei persoane ci trei....deci felicitările vin din trei părţi. Mă bucur foarte mult că m-am numărat prinde cei cărora aţi hotărât să le faceţi o surpriză frumoasă!!!



                 Vă doresc tuturor sărbători fericite şi să nu uitaţi că o surpriză plăcută făcută cuiva drag se poate întoarece înzecit la un moment dat pentru a-ţi umple sufletul de bucurie!!!!



               
    

3 comentarii:

  1. sarbatori fericite draga mea, si sa te bucuri de produse sunt minunate :P pooop

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite!si sa le folosesti cu placere:)

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna! Ai un award de la mine
    http://ioanarosu.wordpress.com/2013/02/12/liebster-award/

    RăspundețiȘtergere