Persoane interesate

vineri, 14 decembrie 2012

A venit iarna!!!!



Hello,


     Ştiu că nu am reuşit să-mi fac mai mult timp şi pentru blog  chiar dacă mi-am dorit foarte mult dar eu cred că vor reveni şi zilele în care majoritatea timpului mi-l petreceam prin bloggosferă. Nu vreau să mă plâng ci vreau să vă mărturisesc că la mine s-a instalat " bătrâna " iarnă şi mă încearcă un sentiment şi de bucurie dar şi de tristeţe în acelaşi timp. Sunt fericită că vin sărbătorile şi îmi place zăpada dar nu-mi place frigul şi din cauza asta sunt tristă şi sunt cu gândul la vară.
     Acum vreau să vă arăt câteva fotografii din oraşul meu proaspăt nins:


        Peisajul este foarte frumos privit de pe geam sau de la gura sobei:



       Iarna e frumoasă dar şi friguroasă aşa că este nevoie de îmbrăcăminte adecvată dar şi accesorii pe măsură aşa că , de curând mi-am achiziţionat 2 căciuliţe care-mi plac foarte mult şi care mă protejează de frig. Părul meu dă semne că-i displace compania căciuliţelor deoarece se răzbună producând din ce în ce mai mult sebum şi este necesară spălarea la 2 zile....ce să facem nu putem mulţumi pe toţi :))

       Haideţi să vă arăt totuşi căciuliţele mele....sper să vă placă





       Cam atât am avut de povestit pentru astăzi, eu sper că îmi voi face mai mult timp să pot posta mai des şi să-mi petrec mai mult timp alături de voi... apropo...voi cum vă protejaţi capul de frig ?

                     V-am pupat şi vă doresc un sfârşit de săptămână minunat!!!!

8 comentarii:

  1. Pozele sunt superbe!Eu ma spal la cap la 2 zile.Imi doresc si eu o caciula ca cea alba.Imi place foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  2. am si eu o caciulita asemanatoare cu cea alba... :D

    poate o sa fac si eu o postare cu ce caciulite port.. :D

    te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. pupicei scumpa mea, sarbatori fericite alaturi de cei dragi pooooop

    RăspundețiȘtergere