Persoane interesate

luni, 26 noiembrie 2012

Noua mea achiziţie!!!




Hello,


      Probabil că nici nu e nevoie să vă spun că şi eu am fost cuprinsă de fenomenul Black Friday dar din păcate nu am reuşit să mă trezesc destul de devreme pentru a putea beneficia de ofertele tentante ....nu sunt deloc dezamăgită deoarece cu vreo 2 zile înainte am reuşit să-mi achiziţionez de pe Emag un aparat foto de care sunt extrem de mulţumită.
     Cu doar 179 Ron mi-am comandat aparatul foto Samsung ES90

Zoom optic de 5x – prim-planuri excelente capturate de la distanţă

Obiectiv cu zoom optic de 5x
Camera foto zveltă, compactă ES90 este echipată cu un obiectiv cu zoom optic de 5x, ceea ce dovedeşte că o camera mică poate ajunge până departe. Capturaţi portrete de calitate ale rudelor la reuniunile de familie, chiar dacă sunteţi la distanţă de câteva mese. Cu zoomul optic de 5x puteţi surprinde, de asemenea, un prim-plan extraordinar cu un fluture colorat, pe o floare, fără a-l speria.

Faceţi propriile dvs. filme

Înregistrare de filme HD 720p
Cu această cameră foto elegantă, dar puternică, puteţi realiza imagini video în format MJPEG cu rezoluţii de 720p de calitate HD, la 30 cps, mai clare decât secvenţele pe care le puteţi obţine cu o cameră video compactă digitală obişnuită. Din sala de concert la aniversări, obţineţi imagini video HD oriunde v-aţi afla.

Când vine vorba de luminozitate, este sclipitoare


Ecran LCD inteligent de 2,7 inchi
Ecranul său LCD inteligent de 2,7 inchi oferă contrast şi reproducere cromatică extinse, ceea ce vă permite să vă bucuraţi de o imagine mai amplă şi mai clară. Iar ecranul LCD de 2,7 inchi cu luminozitate inteligentă detectează automat iluminarea scenei şi reglează luminozitatea ecranului LCD pentru o vizualizare optimă a imaginii. Gândeşte pentru dvs., de aceea ES90 este o alegere inteligentă.

Aparatul rămâne pregătit cu ajutorul încărcării prin USB


Încărcare prin USB
Aţi lăsat bateria de rezervă acasă? Încărcaţi camera ES90 oriunde, chiar dacă nu există priză de curent, cu ajutorul încărcării prin USB. Trebuie doar să cuplaţi camera la orice dispozitiv echipat cu USB, cum ar fi un laptop sau un casetofon de maşină şi încărcaţi imediat. Mai mult, datorită încărcării prin USB camera foto ES90 este subţire din profil, deoarece este necesară o singură baterie.

Fiţi profesionist, nimic mai simplu


Recunoaştere inteligentă automată
Dacă fotografiaţi în condiţii de lumină puternică şi nu puteţi vedea faţa subiectului, utilizaţi modul iluminare de fundal şi obţineţi o imagine mai clară utilizând Recunoaştere inteligentă automată. Obţineţi cele mai bune rezultate de fiecare dată. Tehnologia de detecţie a scenei identifică până la 15 condiţii de fotografiere diferite, analizează rapid elementele-cheie ale compoziţiei, apoi se adaptează automat pentru optimizarea setărilor pentru fiecare situaţie individuală.

Selectaţi şi surprindeţi momentele instantaneu


Tehnologia AF cu urmărirea obiectului
Obţineţi compoziţia frumoasă pe care o doriţi prin simpla selectare a unui obiect de pe ecranul camerei foto. Tehnologia AF cu urmărirea obiectului va urmări obiectul şi va focaliza pentru dvs. Nu trebuie decât să apăsaţi pe butonul obturatorului.

Sistemul Portret perfect

Sistemul Portret Perfect contribuie la crearea cu uşurinţă a unor portrete impecabile. Funcţia de Detecţie a feţei reglează automat setările pentru asigurarea focalizării şi a expunerii ideale. Funcţia Fotografie retuşată şi caracteristica de eliminare a efectului de ochi roşii se îngrijesc de detalii, retuşând tonul pielii şi eliminând imperfecţiunile faciale şi efectul de ochi roşii.

Album inteligent

Album inteligent vă organizează automat fotografiile după tip, dată, culoare, săptămână, chiar şi după faţă, pentru a putea găsi cu uşurinţă o anumită fotografie. Doriţi să navigaţi rapid la o imagine dorită? Utilizaţi opţiunea meniului de redare şi afişaţi până la 16 imagini deodată.


Sursa
 
 
 
      Mă bucur că am reuşit să-mi îndeplinesc una dintre dorinţele mele şi abia aştept să vă arăt primele mele fotografii făcute cu acest aparat. Sunt atât de fericită că în sfârşit pot renunţa la camera web atunci când va trebui să fac fotografii!!!!
 
 
                  Vă pup şi vă doresc să aveţi parte de o săptămână minunată!!!!

9 comentarii:

  1. Nu stiu cum sa.ti spun dar si eu mi.am achizitionat acelasi aparat :))) insa am avut cateva probleme. nu.mi merge zoom.ul si trebuie sa umblu putin pe la setari ca nu.mi place cum face poze cu blitz.
    la tine e totul ok?
    sa.l folosesti sanatoasa:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da...imi merge bine...nu am avut probleme cu zoom-ul sau alte chestii...sunt multumita pana acum!! si eu iti doresc sa te bucuri mult timp de acum inainte de el!!!poop

      Ștergere
  2. Sa il folosesti cu placere si sa faci o multime de poze. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea....chiar daca nu am mai putut sa-ti las comentarii la postari deoarece trebuie sa-mi instalez o versiune mai noua de internet explorer sa stii ca te urmaresc constatnt si te felicit pt postarile frumoase din ultimul timp!!!poop

      Ștergere
  3. Hey, felicitari, iti inteleg entuzismul, mi-am dorit si eu un aparat foto insa nu l-am prins la reducerea dorita de mine.
    Sa-l folosesti cu placere, abia astept sa vad ce poze face! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc draga mea si sa speram ca se va ridica la nivelul asteptarilor mele!! pupici

      Ștergere
  4. sa-l folosseti la cat mai multe poze frumoase. si eu am Samsung si sunt multumita.

    RăspundețiȘtergere