Persoane interesate

sâmbătă, 14 iulie 2012

Duminica mergem la.....Aqua Magic Mamaia!!



Hello,

     Pentru Duminica aceasta v-am pregatit o nouă escapadă la mare....deoarece suntem în plin sezon estival şi ar fi păcat să nu ne petrecem concediul la mare.
      Dacă pe perioada şederii la mare aţi început să vă cam plictisiţi de soare, plajă şi vreţi mult mai multă distracţie atunci locul ideal este la Aqua Magic Mamaia!!!
        Acest minunat complex acvatic îţi oferă o multitudine de modalităţi de a te distra indiferent că e zi sau noapte...aici distracţia este la ea acasă. Dacă doriţi să aflaţi mai multe detalii legate de orar, tarife, căi de acces, atracţii, rezervări sau noutăţi legate de activităţi atunci puteţi accesa cu încredere site-ul oficial http://www.aqua-magic.ro/.
        Acum haideţi să ne delectăm şi cu câteva fotografii...

                                                              Sursa

                                                                   Sursa


                                                                   Sursa
                                                                     Sursa
                                                                      Sursa

                                                                            Sursa

                                                                    Sursa
                                                                     Sursa
                                                               Sursa


             Un adevărat paradis al distracţiei atât pentru cei mici cât şi pentru adulţi!!!
                     

4 comentarii:

  1. Hello Mihaela! Mă tot uit la blogul tău şi lipseşti de o săptămână :( .

    http://www.femeia-deasupra.org/liebster-blog-award/ ai de făcut o temă :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da draga mea...am fost foarte ocupata saptamana asta...dar poate reusesc sapt asta sa recuperez!!! Imi pare rau ca nu am mai avut timp de blog...promit ca rezolv si tema cat pot de repede!!!:))

      Ștergere
  2. Am fost o singura data la Aqua Magic si mi-a placut mult cu toata ca nu prea ma dau eu in vant dupa pacurile acvatice, cele de distractii sunt favoritele mele. M-am dat cam in toate chestiile care le-am intalnit acolo, in afara de bulinele din ultiam poza care n-am avut putere sa merg pana la capat asa ca am aterizat in apa.Cel mai mult mi-au placut cele 4 topogane colorate din poza a 5-a cat si palnia din penultima poza. Sper sa te distrezi acolo cat mai mult timp ;)

    RăspundețiȘtergere